SEO Friendly Blog Post एसईओ फ्रेंडली ब्लॉग पोस्ट कईसे लिखल जाला?
अगर रउवा Blogging ब्लॉगिंग करेनी भा रउवा लगे कवनो वेबसाइट बा जवना पर रउवा पोस्ट करेनी त रउवा अक्सर देखले होखब कि रउवा वेबसाइट Blog ब्लॉग के कवनो लेख सर्च इंजन में ठीक से रैंकिंग ना पावेला आ एकर कारण बा कि "SEO Friendly" रउवा एसईओ फ्रेंडली Blog ब्लॉग पोस्ट ना करीं ले, एकरा चलते गूगल आ दोसर सर्च इंजन रउरा ब्लॉग पोस्ट के रैंकिंग कम कर देला, अइसना में रउरा एसईओ फ्रेंडली "SEO Friendly" लेख लिखे के तरीका मालूम होखे के चाहीं, तब आजु के लेख में हमनी के पता चल जाई कि "SEO Friendly" रउरा एसईओ ऑप्टिमाइज्ड Blog Post ब्लॉग पोस्ट कर सकेनी राउर ब्लॉग पर कइसे लिखल जा सकेला.
"SEO Friendly" एसईओ के अनुकूल लेख कइसे लिखल जाला?
एसईओ Seo freindly ब्लॉग पोस्ट भा लेख लिखे के सरल मतलब ई बा कि रउरा सर्च इंजन के बतावत बानी कि रउरा सामग्री कवना क्वेरी भा सवाल के जवाब दे रहल बा आ कवना विषय पर लिखल बा. एकरा संगे Search Engine सर्च इंजन आपके पोस्ट के सामग्री से जुड़ल कीवर्ड प रैंकिंग करी, जवना के चलते आपके पोस्ट के रैंकिंग निमन होई अवुरी आपके Blog ब्लॉग के विजिटर बढ़ी। नीचे "SEO Friendly" एसईओ फ्रेंडली पोस्ट लिखे के कुछ तरीका दिहल गइल बा, एहसे ओकरा के फॉलो करीं.
1. एगो आकर्षक h1 (पोस्ट टाइटल) Blog Header 1 बनाईं।
कबो-कबो रउआँ देखले होखब कि राउर पोस्ट के रैंकिंग 1st पेज आ #1 पर बा, फिर भी रउआँ के अपना Webmaster वेबमास्टर के डैशबोर्ड (जइसे कि Google Search Console. गूगल सर्च कंसोल, Bing Webmaster बिंग वेबमास्टर, Yandex यांडेक्स वेबमास्टर इत्यादि) में CTR (Click Through Rate) ई बहुत कम लउकेला, अइसन एहसे होला काहे कि रउरा अपना पोस्ट के टाइटिल ठीक से ना लिखेनी. एही से हमेशा कोशिश करीं कि पोस्ट के शीर्षक (h1) के आकर्षक आ पठनीय बनावल जाव.
2. अपना लेख के यूआरएल पढ़े लायक राखीं. Page Url.
"A" "On" "The" आ अउरी कई गो शब्दन के जवन इहाँ दिहल गइल बा, Google Search Engine सर्च इंजन द्वारा अनदेखी कइल जाला।
आमतौर पर हमनी के पोस्ट के टाइटिल में बहुते स्टॉप शब्द होला. जइसे कि जब हमनी के कवनो पोस्ट लिखेनी जा जवना के शीर्षक होखे:
रउआँ Edit Permalink पर क्लिक क के Permalink में स्टॉप शब्द जोड़ सकेनी जइसे कि “passage-indexing-kya-hai” आ रउआँ के ध्यान में रखे के पड़ी कि राउर Focused Keyword कीवर्ड ओह परमालिंक में होखे के चाहीं आ ऊ पढ़े लायक होखे के चाहीं।
3. संबंधित आ केंद्रित कीवर्ड के हाइलाइट करीं। Focus for Main keyword.
लेख लिखत घरी अगर रउरा कवनो वाक्य आ paragraph पैराग्राफ लिखत बानी जवना में रउरा अपना लेख के विषय से मिलत जुलत कीवर्ड लिखत बानी त ओकरा के बोल्ड, इटालिक आ अंडरलाइन बनाईं जवन राउर लेख के तनी बेहतर बना सकेला आ ध्यान राखीं कि रउरा ना लिखीं ई काम फालतू में करीं, ना त एकर असर राउर रैंकिंग पर पड़ी.
4. पिछला लेख के लिंक दिहल जाव. Interlinking.
मान लीं कि राउर लेख के विषय बा "पैसेज इंडेक्सिंग क्या है?" Indixing आ एह लेख के मुख्य विषय बा SEO एसईओ, एहसे रउरा ओहमें एसईओ से जुड़ल दोसरा पोस्ट के लिंक भी दे सकेनी.
5. कीवर्ड रिसर्च करीं। Keyword Rearch.
Blog ब्लॉग पोस्ट लिखे से पहिले कवनो बढ़िया कीवर्ड खोजीं, जवना कीवर्ड आ क्वेरी के रउरा बढ़िया से जानत बानी आ कवन कवन कीवर्ड रउरा अपना प्रतियोगी से बेहतर लिख सकीलें, अइसन कीवर्ड खोज के ओकरा आ ओकरा से जुड़ल कीवर्ड पर अपना लेख में लिखीं.
6. छवि के अनुकूलित कइल जाव. Image Optimize.
"SEO Friendly" एसईओ फ्रेंडली सामग्री लिखे खातिर छवि के भी अनुकूलित कइल बहुत जरूरी बा आ रउआ अपना लेख में इस्तेमाल कइल गइल छवि के निम्नलिखित तरीका से अनुकूलित कर सकेनी।
1. छवि के संकुचित करीं। Compress Image.
अगर रउआँ छवि के फाइल साइज ना कम करीं, तब रउआँ के लेख के लोडिंग स्पीड कम हो जाई, जेकरा से रउआँ के लेख के रैंकिंग पर असर पड़ी, साथ ही साथ रउआँ के साइट के बाउंस बैक रेट भी बढ़ जाई, एह से हमेशा संकुचित छवि के इस्तेमाल करीं .
2. इमेज में Alt टैग के इस्तेमाल करीं। Image ALT Tag.
रउरा छवि में alt टैग के इस्तेमाल करे के चाहीं, एहसे राउर छवि "SEO Friendly" हो जाई. मान लीं कि रउरा छवि के alt टैग में “What is passage indexing” लिखले बानी, त अब अगर कवनो यूजर गूगल इमेज में “What is passage indexing” खोजत बा त राउर छवि भी ओहिजा लउकी.
7. आउटबॉन्ड लिंकिंग करीं। Outbound Linking.
अगर रउरा लेख के विषय एसईओ बा त अगर रउरा अपना लेख के कवनो पैराग्राफ में एसईओ SEO शब्द के इस्तेमाल कइले बानी त ओह शब्द में विकिपीडिया जइसन उच्च गुणवत्ता वाला साइट के लिंक दीं.
8. पैराग्राफ आ हेडिंग के सही राखीं. Paragraph Heading.
पैराग्राफ के प्रयोग सभे करेला, लेकिन सभके ठीक से इस्तेमाल ना होखेला। हर नया वाक्य के शुरुआत खाली एहसे ना करीं कि ऊ मस्त लागत बा. साथही कोशिश करीं कि ओह लोग के बहुते लमहर ना बनावल जाव काहे कि हर पैराग्राफ के आपन विचार भा विषय होखे के चाहीं. अपना से पूछीं कि हर पैराग्राफ के मुख्य विचार का बा. ओह मुख्य विचार के रउरा एके वाक्य में संक्षेप में बतावे में सक्षम होखे के चाहीं. अगर ई संभव नइखे आ रउआँ के मुख्य बिचार के समझावे खातिर अउरी वाक्य के जरूरत बा, तब रउआँ के बस अउरी पैराग्राफ के इस्तेमाल करे के जरूरत बा। रउआ के आपन पैराग्राफ के पासेज इंडेक्सिंग खातिर भी अनुकूलित करे के चाहीं।
उचित Heading हेडिंग से राउर Blog ब्लॉग पाठकन के ई समझे में भी मदद मिलेला कि राउर पाठ के कवनो खास हिस्सा का बारे में बा. अगर रउआँ चाहत बानी कि लोग रउआँ के लेख सभ के माध्यम से आपन रास्ता खोज लेव, उपशीर्षक सभ के इस्तेमाल ओह लोग के मार्गदर्शन करे खातिर करीं, रउआँ के पोस्ट के स्कैन करे में मदद करीं आ रउआँ के लेख के संरचना के साफ करीं। ई खाली पठनीयता खातिर ना, बलुक एसईओ खातिर भी महत्वपूर्ण बा। एही से हम कुछ उपखंड में राउर कीवर्ड Keyword के इस्तेमाल करे के सलाह देब। हमार मतलब बा कि ओहमें से कुछ, काहे कि हर टाइटिल में आपन कीवर्ड इस्तेमाल कइला से पाठ गड़बड़ आ अप्राकृतिक हो जाई. एहसे लोग के आगे पढ़े से टाल दिहल जाई.
9. मेटा डिस्क्रिप्शन के प्रयोग करीं। Meta Discripation.
Blog ब्लॉग पोस्ट प्रकाशित करे से पहिले मेटा डिस्क्रिप्शन जोड़ दीं, एहसे सर्च इंजन के पता चल जाई कि राउर लेख कवना विषय पर लिखल गइल बा आ सर्च इंजन राउर लेख के सही जगहा पर राख दी.
10. ओवर ऑप्टिमाइजेशन से दूर रहे के चाहीं। Over Optimizetion.
"SEO Friendly" एसईओ ऑप्टिमाइज्ड पोस्ट लिखल बढ़िया बात बा लेकिन अगर रउवा ज्यादा सेओ करब त रउवा रैंकिंग पर असर पड़ी, एकरा से बचे खातिर हम नीचे दिहल कुछ तरीका के पालन करीं।
Keyword कीवर्ड के जहाँ जरूरत होखे ओहिजा राखीं आ ढेर चेतावनी मत दीं, एह चलते राउर लेख पढ़े लायक ना होखी. ज्यादा इंटरनल लिंकिंग मत करीं, जब जरूरत होखे आ जहाँ एकर मतलब होखे त अब करीं.
अंतिम बात/निष्कर्ष/Last Thoughts.
हम रउरा सभे के एह पोस्ट में बतवले बानी "एसईओ फ्रेंडली" "SEO Friendly" कंटेंट कइसे लिखल जाला आ रउरा कमेंट क के बता सकीलें कि रउरा ई पोस्ट कइसन लागल. अगर रउरा एह से जुड़ल कवनो समस्या बा आ सुझाव देबे के बा त नीचे कमेंट करीं.
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